Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w roku 2011 udzieli dotacji Gminom na zadania realizowane na obiektach, których właścicielami są....
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w roku 2011 udzieli dotacji Gminom na zadania realizowane na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
– Problem utylizacji azbestu jest palący, a koszty ogromne, dlatego też nawiązaliśmy współpracę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, celem dofinansowania przedsięwzięcia – mówi Prezes Zarządu Emilia Kawka – Patek. Środki przeznaczone na realizację programu wynoszą 5 mln zł. Połowę tej kwoty zagwarantuje ze swoich środków Wojewódzki Funduszu w Toruniu, drugą połowę Narodowy Funduszu w Warszawie. Z udzielonej dotacji pokryte mogą zostać koszty demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest. Dopłata będzie wynosiła do 1000 zł do każdego 1Mg unieszkodliwionych lub zabezpieczonych odpadów zawierających azbest.
Wnioski należy składać do WFOŚiGW w Toruniu w terminie 16.05.2011 r. – 31.07.2011 na formularzu WNIOSEK_OZ_AZBEST_2011.
źródło: www.wfosigw.torun.pl