Ze względu na coraz większe zainteresowanie mieszkańców dopłatami do odbioru azbestu, władze gminy Osieck zwracają się z prośbą o pomoc do właścicieli nieruchomości w przeprowadzeniu inwentaryzacji...
Ze względu na coraz większe zainteresowanie mieszkańców dopłatami do odbioru azbestu, władze gminy Osieck zwracają się z prośbą o pomoc do właścicieli nieruchomości w przeprowadzeniu inwentaryzacji poprzez sporządzenie informacji o wyrobach zawierających azbest, które znajdują się na ich posesji. Jest ona niezbędna do uzyskania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, o którą będzie się ubiegała Gmina Osieck. Zostanie przeznaczona na dofinansowanie właścicielom posesji kosztów odbioru azbestu. Na stronie internetowej gminy Osieck dostępna jest karta inwentaryzacyjna (należy ją wypełnić oddzielnie dla każdego budynku), którą należy dostarczyć osobiście do Urzędu Gminy (pokój nr 4), wysłać pocztą lub przekazać sołtysowi do 28 kwietnia 2011 roku.
Źródło: www.osieck.pl