Zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sztutowo” objęte dofinansowaniem ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku....
Zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sztutowo” objęte dofinansowaniem ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku – umowa WFOŚ/D/III-82.E/210/2011/KONKURS AZBEST z dnia 22.08.2011 r. zostało zrealizowane i zakończone.
Do zadania przystąpiło 7 właścicieli nieruchomości. Procedury naboru i rozliczenia zadania zostały wykonane zgodnie z UCHWAŁĄ NR VII/51/2011 RADY GMINY SZTUTOWO z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie zasad, trybu udzielania oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu Gminy Sztutowo na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest.
Koszt całkowity zadania wyniósł 30306,88 zł. z tego:
- środki własne właścicieli budynków – 9917,88 zł.
- środki Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku 20389,00 zł.
W wyniku realizacji zadania zdemontowano i zutylizowano 1089 m2 (15,52 Mg) wyrobów zawierających azbest.
źródło: http://www.sztutowo.ug.gov.pl