Można składać wnioski o dofinansowanie demontażu, transportu do miejsca unieszkodliwiania, utylizacji lub odbioru już zdemontowanych wyrobów budowlanych, zawierających azbest...
Można składać wnioski o dofinansowanie demontażu, transportu do miejsca unieszkodliwiania, utylizacji lub odbioru już zdemontowanych wyrobów budowlanych, zawierających azbest. Pomoc obejmie demontaż pokrycia dachowego i innych elementów, zawierających azbest, ich transport z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania poprzez składowanie i utylizację. Gmina Jeleniewo pokrywa do 100% kosztów kwalifikowalnych. Prace demontujące, transport i utylizacja będą realizowane przez firmę, wyłonioną w drodze przetargu. O dofinansowanie mogą się ubiegać osoby fizyczne, które są właścicielami lub mają tytuł prawny do władania nieruchomością, posiadają zainstalowane na budynkach lub zdemontowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa materiały budowlane, zawierające azbest, zlokalizowane na terenie gminy Jeleniewo. Aby ubiegać się o pomoc, należy złożyć wniosek do Urzędu Gminy Jeleniewo do 15 lutego 2011 roku (usuwanie azbestu w 2011 roku) lub do 15 lutego 2012 roku (usuwanie azbestu w 2012 roku). Wnioski będą realizowane według daty ich wpływów. Jeśli w 2011 roku z powodu braku środków finansowych wniosek nie zostanie zrealizowany, przejdzie na następny rok.
Formularze wniosków są dostępne w Urzędzie Gminy Jeleniewo, w pokoju nr 16. Wszelkich informacji na ten temat udziela Katarzyna Zackiewicz.
Źródło: www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip